galynash (galynash) wrote,
galynash
galynash

‼️ Петро Порошенко робить своє діло задля України🇺🇦

12/10/2021
Volodymyr Omelyan: Вітаю всіх українців з підписанням угоди про Спільний Авіаційний Простір з Європейським Союзом🇪🇺.

Це був довгий шлях: від парафування Угоди в листопаді 2013 на самміті Україна-ЄС у Вільнюсі, де Янукович вирішив поставити крапку на євроінтеграції і українці відправили на Схід самого Януковича через це, роки складних переговорів з Брюсселем і немилосердного очікування через конфлікт Іспанії та Великої Британії з питання Гібралтару, чим були заблоковані всі угоди ЄС такого характеру з іншими державами.

Поки що лише в авіації, але це величезний крок вперед для інтеграції України і українців в простір ЄС.

В 2018 ми з Петро Порошенко лібералізували аівіаційний ринок і завели лоукости.
Ryanair став криголамом і game-changer, авіаквитки стали дешевшими у 5-10 разів, авіація з елітного транспорту стала буденним, зручним і дешевим.
Європа стала доступною для усіх!

Після обміну нотами про підписання, САП стає повноцінним документом для виконання з першого дня наступного місяця, не чекаючи на подальшу ратифікацію сторонами.

Українська влада повинна:

- не обіцяти, а реально будувати летовища. З обіцяних Зеленським 16 нових летовищ до 2024 і передбачених Транспортною стратегією 50 аеропортів до 2030 року - за 2,5 роки збудовано 0! А Раянейр вже оголосив, що після підписання САП готовий базувати 20 своїх бортів в Україні і літати з 12 українських летовищ.

- сконцентрувати зусилля з невідкладної імплементації директив ЄС на виконання цієї угоди.

- після ратифікації ініціювати переговори щодо зміни дискримінаційних положень і домогтися однакового доступу до внутрішніх ринків авіаперевізників обох країн.

- і, ключове, - підтримати українських авіаперевізників шляхом доступу до дешевого фінансового ресурсу, відміни акцизу на авіаційне паливо і ПДВ на внутрішні рейси, а не займатися спалюванням мільярдів платників податків на створення фейкової державної авіакомпанії. Якщо ми зараз не забезпечимо рівні умови для конкуренції, не підтримаємо власні авіакомпанії - будемо літати лише на чужих і потім знову дивуватися, чому так дорого!

Це крутий день - кінцевого падіння монополій і обмежень!

Viva ефективний ринок!

П.С. Дивно, що угоду від України підписував не профільний міністр інфраструктури, адже повноваження були саме на нього, а Прем’єр-міністр.

Раніше таких амбіцій за Шмигалем не помічали.

П.П.С. Окремо виношу з коментів, що це дасть пасажиру:

Стане більший вибір авіамаршрутів Україна-ЄС за дешевими цінами.

Пасажиропотік повинен вирости з 25 млн у 2019 до мін 40 млн у 2024.

Українські міста, які мають летовища - отримають більше туристів і інвестицій.

Авіапасажир буде захищеним у разі скасування чи перенесення рейсу з вини авіакомпанії та повинен отримувати за це фінансову компенсацію.

За рахунок заходу на внутрішній ринок авіакомпаній з ЄС можна очікувати вартість середнього квитка на Київ-Львів чи Київ-Харків за 20-30 дол, як це було при нас у 2018-2019, а не 100 дол і більше, як зараз при зелених


https://www.facebook.com/volodymyr.omelyan/posts/10158917172253439
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments